20 Nisan 2017 Perşembe

Bruksel Lahanası Sote😍


 Böyle bir sote internette var mı bilmem🙈
Insanlar yapar mı dener mi? Yer mi? Bilmem😄😄
Bu benim tarifim😇
Kendim yapar aileme yediririm.
Tadı mı miss oluyor bizce...
Deneyin siz de gōrůn diye yazayım istedim.

Sağlıklı yașam formuna geçtiğimizden beri mutfağa giren sebze çeșitliliğini artirmaya calisiyoruz.
Gerçi bruksel ile muhabbetimiz eskilere dayanmakta.
Evliliğimizin ilk yıllarında bruksel lahanasinin minik minik dolmasını yapardım. Ince ince uğrasirdım. Ůzerine de sarımsaklı yoğurt ile miss olurdu inanın bana.
Șimdilerde nerde bende o kadar bol zaman😇😍😆

Bu nedenle ișin kolayına itinayla kaçılır ve evde yeni lezzetler ortaya çıkarılır.
Biz de çok beğenildi.
Darısı sizlere...


Yapılıșı kolay, tadı șahane sotemize gelelim. 
1 paket bruksel lahanasını alıp, ayıklayıp yikayın. Iri olanlarini ikiye bōlůn ve geniș yůzeyli bir tavaya alın. Ocagi acip azicik yağ ilavesiyle karıștirın ve ağzını kapatın. 

2_3 adet kırmızı kapya biberini  ile 2 adet kurusoğanı iri iri doğrayıp onları da tavaya alın. 
Bundan sonrasında yapacağınız șey 5er dakika ara ile gidip gelip karıștırmak. Kendi buharında pișiyor. Ve koyduğunuz yağ ile kavruluyor. Tuzunu pul biberini ve varsa çok az biberiyeyi katın. 
Soğanlar iyice karamelize oluncaya,lahanalar tamamen yumușayana kadar pișirmeye devam edin. Cok kısa sůrede pișiyor inanın bana. 
Ben yanına bol çeșitli salata ve yine kendi buharında pișirip kavurduğum patates ve turșu ile servis yaptım. 
Siz dilediğiniz șeyle servis yapabilirsiniz. 
Afiyet olsun. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...