26 Nisan 2017 Çarşamba

Uzun Bir Yolculuktur Hayat


Uzun bir yolculuktur hayat...
Istikamet belli, yol belli, yolarkadasi belli.
Çok sorgulamaya gerek yok, sadece nasıl yașayacağını bilmeli... 
Rabbim nasil da guzel ilistiriyor her acinin sonuna mutlulugu, her kapanan kapinin ardına yepyeni bir baslangicı ve cekmis oldugun her sıkıntının sonuna můkafatı.... 
Evet kolay bir hayat olmadı benimkisi, sahip olduğum güzellikler ve șu anki mutluluğum kolay kazanılmadı. 
Zorlu geçen bir savașın ganimetleri kadar değerli bu nedenle....

Kaç cephede savaștı bu beden, kaç cepheyi yenilgiyle kapattı... Mağlubiyetin acısını kimbilir kaç kez yudumladı. 
Kaç yokuș tırmandı kimbilir, kaç nehir aștı....
Kaç kapı kapandı yüzüne de asla pesetmedi... En ihtiyacı olduğu anda kimbilir kaç kiși ondan elçekti... 😊

Tebessümle yadediyorum șimdi... 
Gülüp geçiyorum... 
En zor anımda elimi itenlerin elinden tutuyorum.
Sonuna kadar açıyorum kapılarımı, yüzüme kapıları kapatanların... 😊 
Kucaklıyorum dōrt elle bana en zor anımda sırt dōnenleri. 
Düștüğüm vakit sırtıma binenleri, daha düšmeden tutuyorum... 
Çünkű ben yaradılanı Yaradandan ōtürü seviyorum,  Yaradana sığınıyorum. 
Kōtü olmasını istediğim, kin güttüğüm,  nefret ettiğim hiç kimse yok șu hayatta Elhamdulillah... Rabbime bōylesine așıkken bu mümkün olamaz da...
Bu nedenle rahatım ve huzur doluyum.
Kendimi sevdigim gibi seviyorum insanları... Öyle olmasalar bile kendim gibi zannediyorum
Seviyorum benim icin yazılan hayatı... 
Bana sunulanları... 
Bir kez daha gelsem bir bașkası olmak istemem diyorum. Yine aynı zorlu yolları geçsem de,
Yine ben olmak isterim diyorum,  ve yetinmek isterim bana verdiği kadariyla hayatın...

Hayatıma giren iyi kōtü herkese müteșekkirim...
Iyileriyle kōtůleriyle benim, ben olmamı sağladıkları için...

Tōkezlemezse tutunmayı ōğrenemezmiş insan...
Düșmeden kalkmayı ōğrenemez.
Kōtülerle karșılașmazsa iyilerin kıymetini bilemez...
Acı çeken erken olgunlașır, anasız kuș erken uçarmıș.
Acı çekmeyen mutluluğa gark olmazmıș.😇
Velhasıl kelam....
Bedelini peşin ödedik biz hayatın...💝
Veresiye bırakmadık...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...