17 Haziran 2017 Cumartesi

Gaziantep Baklavası

mintiden sevgiler

3 gün ōnce Antep'teydi eșim, yine iși gereği elbette.
Günübirlik gitmeseydi uçakla, ben de gitmek gōrmek isterdim Antep i onunla.
Malesef kismet olmadı ama,
bu müthiș lezzeti tadınca gitmiș kadar da oldum hani😍😇😋

Gaziantep baklavasının neden bu kadar dillere destan olduğunu yemeden anlayamıyormuș insan.
Bugüne kadar, birazda baklavayı pek sevmediğimden olsa gerek, burun kiviririr "amaaan altıüstü baklava"derdim.
Yok arkadaș ōyle değilmiș.
Tatmayan bilemezmiș. 😋
Tatmadan ahkâm kesmemek gerekirmiș.
Nefis bișey...
Yurekten tebrik ediyorum bu lezzeti ortaya çıkaranları.
Baklavanın șekeri șerbet oranı șahane...
Bilinenin aksine bir dirhem șerbeti yok űzerinde. Eliniz yapıș yapıș olmuyor ōyle, tabağınızda șerbeti kalmıyor.
Miss...

Reklamdan para aldığimi falan sanacaklar😂😂Daha fazla anlatmayayim.
Yada neyse reklamini yaptim yaptim, bari size bir de adres belirteyim.
 Dűșerse yolunuz Antep'e, bu lezzetten ve adresten bașkasına uğramayın diyeyim.
 Zaten Antepte en meșhur iki yer varmıș.
Bunlardan biri de iște 👉Imam Çağdaș😇
❤️ Yolunuz Düșsűn Mutlaka...
✔️ Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...