31 Temmuz 2017 Pazartesi

IHLARA VADISI

Büyülendim...
Gezmelere doyamadım.
Ihlaraya kanamadım... 😊Kana kana içmek lazım burayı. Ve tekrar tekrar gelmek gezmek...

Bu kadar mı bakir bir alan olur? Bu kadar mı temiz ve yeșil?
Miss gibi bi hava...
Melendiz Çayınin buz gibi suyu...


Ama herșeyler de toz pembe değil tabiki🙄😕
✔️ Buraya gidecekler; birincisi kesinlikle genç ve dinç olmalî. 
Biz yașlı miyiz? 
Evet burayi gezmek için biz bile yașlıyız😂😂😬😬

Șaka bir yana inerken çikarken gebereceğiniz tam 400 merdiven var burada.
 Iste bu nedenle diyorum ki ;beli bacagi agriyan, kalbi tansiyonu, yukseklik korkusu olan ve genç olmayan gitmesin buraya. 
❤️ 
Gerçek diyorum yani. 


Ben öldüğümü sandım bi ara... 😂😂
Nefesim tikandi, kalbim ağzimda atiyordu.,suratim pancar gibi olmustu ve ter icindeydim, ustelik nefesi kulaklarimdan aliyor gibiydim.
Pomp pomp seklinde zonklamalar duyuyordum kulağımda.
Iste yolun sonu dedim kendime😂😂

✔️Keske su icseydim dedim, ölmeden önce🤔susuzluktan ölecektim çünkü😝😝😝
✔️Bi de Kaan agladiği icin kosarak çikan bizimkileri son bi kez daha gōrseydim de ōyle gidiverseydim dedim😂😂
✔️Bisey daha geldi o an aklima.
"Ay buracikta ōlůrsem, cenazemi yukarı çikaranlar ne çok söylenirler" 😰😨🤔😬dedim. 😂😂😂

Bunları dűșűnűrken epey dinlenmișim tabi. 😊

Ben kendimi bile çikaramazken, kıyamam eșim kucağında Kaan ile benden ōnce nasıl çıktı? 🤔😰
Kaan, " suu" diye tutturunca yolun ortasinda,babasi uçarak çıktı o merdivenleri,Berkay da peșlerinden çıktî.  Çocuklara su yetiștirebilmekti tek amacı.
Baba yüreği iște🤗
Anası așağılarda can derdinde, manzara derdinde😝😝😝

Neyse ōlmeden çıktım ben de, bizimkilerin ardından çok șükür. 😂😂

Bunca meșakkate değdi mi?
Değdi valla. 😊
O manzarayı gōrmek, o buz gibi suyu hissetmek, miss gibi havayı ciğerlerime doldurmak yetti de arttı bile.
Çok seviyorum gezmeyi...
Gōren de anasından doğduğundan beri geziyor sanacak. 😂

Yok yok,  gezme nedir bilmem ben, cocukluğumda.
Gençliğim ise ondan beter.
Evlendikten sonra gezebiliyor oldum,  gōnlűmce.
Bazı canim akrabalarım "kocadan gōrme" diye değerlendiriyorlar bu durumu😂😂
E haklilar da tabiki.
Napalım; babadan gōrme olmayınca, kocadan görme oluyorsun haliyle😂😂
Valla ben șikayetçi değilim de șu üç kurușluk mutluluğu ve keyfi çekemeyen,  çok gōren akrabalar var da,  ben de onların ciğerliklerine yanıyorum. 🙄🤐

Oysa onlar benden yuzbin kat iyi olsunlar istiyorum.
Benden daha daha daha mutlu. 😊
Kendimiz için ne istiyorsak,  aynısını karșımızdaki için de istemiyorsak, gerçek musluman olamiyoruz malesef. 😊
Bunu unutmayalım canımlar🤗
Neyse her koyun kendi bacağından diyorum ve Rabbim her bir akrabama ayri ayri sayisiz sonsuz guzellik ve lutuf nasip etsin inșallah diye,  dua ederek noktalıyorum.🙏


400 merdiveni indikten sonrasî keyif...
Bol bol doğa guzelliğine rastliyorsunuz yurume parkurunuzda. Parkur 10km den olușuyor. Ancak biz sadece 4 km sini gezebildik çocuklarla. Su rezervimiz azdı çünkü.
Açlığımızı Melendiz çayının tam üzerine ağaçtan yapılmıș kamelyalarda gözleme yiyerek bastirdik.
Bu kadar issiz bi yerde kurulan tek ișletmenin sadece gōzleme satmasi da ayri bi olay😳🤔
Hayir, o kadar turist geliyor.
Cocugu var, yașlisi var.
O kadar yol tepip gelmiș bu insanlar. Ve sen buranin tek isletmesisin. Sadece gözleme olur mu?
Yani gōzleme yemezseniz ačliktan ölüverirsiniz oracıkta.

3 km parkurun sonunda mutlaka o gōzlemeden yemek zorundasiniz😬
Coluk cocuk talim gōzlemeye.... 😊
Gozleme 9 tl
Cay 2 tl
Oglușlar bile rahat 2șer tane hüpletirler o açlıkta😂😂

"Annneeöö ben döner yiycem amaaauuu!! 😅😅
" Yok annem dōner mōner, gözlemeye talim, hadi bakem"😂😂


✔️ Mutlaka yanınıza kiși bașı 1er litre su alın. Çocuklar için 500 ml. 
✔️O sırt çantasını sűs diye tașimayın,  koyun içine sandwich, ekmek arasi, abur cubur, Büsküvi, yada termosunuzla alın çayınızı yanıniza.... 
✔️Kuruyemiș alın mesela, enerji olsun, kabuklarını atmayın doğaya... 
✔️Cikolata alın,  enerji versin, cikolatali ekmek bile olur. 😊
 ✔️Aç kazları doyurabilmek adına ekmek parcalari alın mesela. 
Ama bomboș gelmeyin burayı gezmeye. 
🤗
Bizim ekmek arası kavurma vardı ve biskűvi ve su. Yeter sandık🤔😬
Çocuklar bile arasında daha çok yiyebilmek adına kapıștı😂😂Bize sadece yutkunma iși kaldı😝😝😝
Biskűvi mi? Oooohooo! Gōz açıp kapayıncaya kadar midemizdeydi. 😬
Yetmedi yani... Donanımli gelmek lazımmıs🌸😇❤️😍😍


Daha sonra yapmanız gereken manzaranin ve doğanin keyfine varmak sanirim. Cok sayida kilise var ziyaret edilmeyi bekleyen.

Biz cocuklarla hepsini gezemedik.
Cunku oralara tirmanmak icin de ekstra efor gerekiyor😲😨😰
Yılanlı Kilise ile Ağaçaltı kiliselerini gōrdůk sadece.
Belirli bi saatten sonra, "Dur ben önden çıkayım, görülmeye değer bi yerse, tırmanalım çoluk çombalak" 😂😂😂falan diyorduk artık.
Cocuklu hayat da,  çocuklarla gezmekte zor elbette.
Lakin bi ritmini tutturdun mu, eșin de sana yardımci bir babaysa geliyor gerisi, korkmayın. 😊😉
Hadi bakalım, sevgiler...
Kaçayım ben...
Çocukların havuzda oynama süreleri sona erdi, tek tek bıcı bıcı yaptırıp, havuza daldırdıkları oyuncakları toplayacağım. Suyu devirip, balkonu yıkayıp, islakları asacağim. Cocukları giydirip acıktıkları için yemeklerini ısıtacağım. Sonra uyutma ișlemi vs vs vs....
Kolay dediysek herșey o kadar da kolay değil çocuklu bir hayatınız varsa😂😂😂
Hadi kalın sağlıcakla✋👋

2 yorum:

Moda Düşleri dedi ki...

Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

mintinin dünyası dedi ki...

Merhabalar, Teșekkur ediyorum, sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...