28 Ekim 2017 Cumartesi

23.ay Adım Adım Büyüyoruz 😍

mintiden sevgiler

Adım Adım Büyüyoruz seti çok satılan, çok tutulan, annelerin çok sevdiği bir set. 
Evet bizim de 23.ay kutumuz geldi. 😊 🎈 

Iceriği dolu gerçekten. 
Ozellikle calisan annelerin ișini kolaylaștırıyor. 
O ayın ōzelliklerini, özelliklere uygun oyunlari, etkinlikleri, anne babaların o ay miniklerine ne ögretmeleri gerektiğini, hangi oyunları oynamaları hangi konulara değinmeleri gerektiğini çok gůzel açikliyor. 

Kutudan her ay minik sürprizlerde cikiyor. Bu ay kirmizi rengi ișleyeceğimizden dolayı kirmizi bir kalem geldi. 
Ve daire cizmeyi ōgrendik. 
Ayrica 1 adet parmak boyası, 
Ve 1 adet oyun hamuru cikti kutumuzdan. 

Buyuk ve kucuk kavramini isleyecegimiz bu ayimizda, eșleștirme kartları koymușlar ki biz en çok bu kartları sevdik. 
Buyuk balik ve kucuk baliği ustuste koyarak eșlestiriyoruz. 

1 adet 3'lü puzzle var. 👍
Ve renk ayrımına yardim etmek amaciyla sari kirmizi ve mavi rengini ișlemek üzere dinazor ve yatakları var. Mavi dinazoru mavi yatağa koyup uyutuyoruz birlikte, sarı dinazoru sarı yatağına yatırıyoruz. 😊 Bunu da sevdik.... 
🌸 

Gerçekten hepsi bir arada ve gerçekten mutlu eden yardimci bir set. 
Ustelik uzman pedagoglar tarafindan onayli. 
Gelelim fiyatina. 
Sevgili anneler tek kutu fiyati 70 tl lakin 12 aylik uye oldugunuzda kutu fiyati 54e düșüyor. 
Yani 54*12 fiyatini siz hesaplayin. 😂😂
Evet biraz pahali. 

Yani fiyat performans acisindan degerlendirildiginde guzel. 
Fiyat acisindan değerlendirildiginde pahali😂

Șöyle anlatayim. Eğer cocuk gelișimi hakkinda bilginiz varsa, ilgili ve arastirmaci bir anne iseniz bu kutuya hic ihtiyaciniz yok. 😊 
Mesela kutudan 1 adet oyun hamuru cikiyor, ben cocuklarima 12li oyun hamurunu kaliplaroyla birlikte aliyor, birlikte eglenceli cok guzel figurler yapiyor, hem egleniyor hem ogreniyoruz. 
Mesela 1 adet kirmizi boya gondermisler adim adim ekibi ben cocuklarima keceli kalem, pastel, kuru ve sulu boyalarla hergun degisik etkinlikler yaptiriyorum. 
1 parmak boyasi yollamislar biz gecen gun rengarenk boyandik tüm vûcut 😂

Masal cikiyo icinden 1 tane ben hergune bir tane okuyorum. Renkleri calistiriyor yardimlasmayi ogretiyor, sayilara bile el atiyoruz. 😊 🎈 

Yani ben bu kutunun ićeriğinde olan șeyleri ve daha fazlasini çocuguma veriyorum. Zaten calismadigim icin yanindayim ve coook zamanımiz var birlikte gecen.

Yani sevgili anneler tercih sizin. 😊 
Gerek yok ben daha fazlasini veriyorum zaten de diyebilirsiniz. 

Yok kutu ile yaptiklarimi öğrettiklerimi teyit etmiș olurum, bișey atlamamiș olurum da diyebilirsiniz. Sevgiler


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...