5 Ocak 2018 Cuma

Lebeniye çorbasına yakın bir lezzet


Lebeniye Çorbasına çok farkli bir bakîș açısı kazandirdim. 😂Aferin bana👍
Normalde icinde pirinc nohut ve kofte olmasi gerekirken, icine kofte ve șehriye koydum. Bence nefis oldu. 😊
Kuzular bayildi.

Yapilisi :
✔️ Azicik suya sehriyeleri koyup hasladim. ✔️3yk dolusu yogurda 10damla limon ile 1yk dolusu un koyup iyice cirptim ve sulandirdim. ✔️ Bir suzgecten suzerek yavasca kaynayan sehriyelere ilave ettim ve kesilmesin diye surekli karistirdim. 😊 ✔️Diger yanda kiymanin icine minik bi sogan rendeledim. ✔️ Tuz, ck ucu ile kimyon, bir cimdik kekik, az karabiber pulbiber, 1yk un ilave ederek iyice yogurdum. ✔️ Minicik minicik yuvarladim.
Nohut buyuklugunde olmalı 👍 ✔️ Tavaya 3tk tereyağı koyup erittim, kofteleri bu tavada surekli cevirerek kizarttim. ✔️1ck nane serpip, sıcaği ile kaynamakta olan çorbama ilave ettim. ✔️ Sonuç miss gibi bi lezzet.
Çocuklar birer buyuk tabak yediler maşallah. 😊
Deneyenlere Afiyet olsun 😇
#corba #soup #mutfakgram 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...